Welcome!

Read at your own risk.

Saturday, May 14, 2011

have you ever feel..

... like a plastic bag...

la la la.

best mood nax ritok

jadi, nax dengan rajinnya mengepost dua entry sekali harung

hambekk kauuu.

di entry yang kali ini nax ingin membebel lagi merepek.

ala.

isu isu semasa jugak.

anda semua tahu?

nax sakit hati semalam. yang amat amat.

well.

ceritanya gini..


...

panjang sangat nak cerita. tak pasal pasal kena label gedik pulak sebab nak bising-bising benda cenggitu, kan? jadi, tak jadilah.

oh ya

nax ada pertanyaan ni.

anak buah nax, si faqiha,

pipi dia macam merah2. gatal2.

umur baru lima bulan.

kesian. penuh pipi dengan kemerah2an ni.

dah kurang kecomelannya.

dengarnya alergi susu ibunya.

bawak pegi klinik, letak krim segala,

still teruk.

ada tak sesapa yang tau macam mana nak mengubat nya??

tq! :)



Photobucket

2 gossip gossip:

Muhammad Alimuddin (En. A) said...

rawat dengan sapu kicap. ok, gurau. btw, bagusla sbab mood sgt baik :) awan hari ni pun xbyk (apa kaitan).

wa khairul onggon said...

Otedah anak bauah ktk.. Harap2 nya cepat bait.. tedah miak kecik bah.. :)

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting