Welcome!

Read at your own risk.

Wednesday, July 27, 2011

berhabuks. bersawangs.

tet tet tet.

hey hey hey! yahh.

lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dah tak menjenguk blog. laman sesawang nax ni dah bersawang-sawang. fuuhh.

baidewai, i'm a bizi person so tak dapat nak menghupdate keselaluan. tengok, penggunaan bahasa pun sudah dirogol. punyalah merepek.

baidewai (part II), nax demam! sudden fever.

oh yeah, tadi tumpahkan air kat atas tilam

telan Fisherman's Friend Lozenges seploh bigik.

minum air 3 baldi.

telan panadol actifast 2 bijik sekali harung.

gaduh dengan mak mencarik obat. entah kenapa dah tau ubat tu benda penting, lagi mau letak sana sini.

hari ni sumpah bosan. orang tak berapa nak banyak. sunyi je mall. rasa macam setiap kali customer place order, nax kat cash register tu terbuai-buai nak tido. sudahlah tetiba demam. rasanya terjangkit dengan sorang customer dari Korea tu kot. punyalah dia bersin. fuhh. sampai tingkat lima pun boleh dengar(baidewai,Parkcity Mall ada empat tingkat je, korang imejin la besar mana bunyik dia bersin)

kaki sakit ohh taktau kenapa.

badan macam tak sedap.

dan makan benda pedas time tekak sakit sangat tak membantu.

ohya, baru sedar yang nax paling malas menghadap manusia yg tak pandai sudah2. kalau guna ayat itu macam 2-3 kali,bolehlah kot. ni tak, setiap kali jmpa, terserempak, mesti ulang ayat yg sama. BOSAN doh. nax manusia biasa lagi diva mestila reti nak bosan. kalau sekali dua ko buat muka kesian, ayat macam nak mati tu sebab ditinggal awek kau, boleh lah nax bajet nak kesian. ni tiap kali ko berbual dengan aku, topik yang samaaaaaaaaaaa je, memang dalam hati aku, aku imejin menampar ko 18 kali tanpa henti. bosan ko tau! aku bukan nak dengar cerita patah hati kau tu. frust konon. tengoklah nanti,tak sampai sebulan, aku tak terkejut tengok kau berkepit dengan pompuan lain.

dan juga aku benciii ko nak pegang2 aku. oi oi, aku tak suka hokkeh. i aint easy. sumpah tasuka.

demam sangat tak membantu emosi aku sekarang.

aku perlu tido yang ckup.

aku makin kuat makan, makin kerap lapar. mungkin banyak cacing yang bermastautin membuka perkampungan dalam perut aku.

minggu depan adalah minggu terakhir aku bekerja. terfikir nak masak laksa sarawak, bawak ke tempat kerja. sebagai hadiah terakhir sebelum aku meninggalkan kiosk yang banyak kenangan tu. aku jumpa banyak kawan baru dan macam-macam pengalaman yang rasanya sangat best nak kongsi tapi oleh kerana terlalu banyak makanya aku jadi malas. nanti tunggu aku rajin barulah aku kongsi satu-satu ye.

oh-ya-lagi-sekali, aku pnya flight ke KL adalah pada 2 September 2011, 9.35 pagi.

pilu hati sebab aku raya sehari dua je. orang bizi melahap kuih raya aku bizi packing. sadis. sadis.

setakat ni, itu jela random things yang aku nak repek-kan sepanjang hampir sebulan aku tak merepek kat blog aku ni


notakaki : terfikir sendiri, masih ada ke orang yang sudi nak baca blog aku? rasa macam dah hilang follower jek. kesian kan aku? *matila*

notakaki II : lepas baca balik entry ni baru sedar yang penggunaan kata ganti diri tetiba bertukar. -.-'

2 gossip gossip:

Hilda Milda™ said...

Hot and roll pizza beef paratha cgek! :P Get well soon btw (: Cepat jwk ktk dh henti kerja oh. Tp okay lah, gus rehat jak Aug since posa jwk. Heee. Mesti byk gaji ya ehh, sponnnnn hot and roll cgek hehe panjang da komen mek :p

SEN said...

ohokkk ohokk *terbatok lekak terkenak habok..

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting