Welcome!

Read at your own risk.

Tuesday, August 30, 2011

sekarang tanya sama hati. apa sebab sakit.

Assalamualaikum.

pada mulanya tuan tanah nak buat wordless entry.

tetiba tak jadi.

mungkin lain kali.

atau.

mungkin selepas entry yang ini.

tengoklah macam mana.

kalau lepas merepek dalam entry yang ini, tuan tanah boleh rasa lega.

dengan itu, rakan sekalian

tuan tanah nak mintak izin menulis entry dalam bahasa sarawak.

tsk. sampe ke rituk, hati ku nang itok, macam-macam polah nya, still aku lekat dengan nya, still aku bercarik dengan nya. gne2 pun nya madah aku, kasar ngan aku, still wak aku bercarik nya. tsk. mungkin sebab before mekduak rapeh bha. terkilan menar.

tadik aku nganta text ngucap selamat ari raya ngn geng2 terdekat. scroll2 phonebook tetemu nomo telepon nya. so aku hantar text ringkas,

"Eid Mubarak :)"

and nya reply (2 jam kemudian)

"Selamat Hari Raya ktk, mintak maaf zahir batin k tak"

okey. aku sak ati.

before nya madah nya beraya di laut.

and nya dah janji mun nya balit, nya madah

NYA JANJI NYA MADAH NGAN AKU.

:"(

aok, aku nang senang terasa mun kawan ku mungkir janji, especially nya.

NYA JANJI NAK BERAYA DENGAN AKU.

NYA JANJI!

aku text nanyak

"cne nya"

sik reply

aku text agk

"nya beraya di laut kah?"

sik reply.

ok sedeh.

message delivered.

sedeh.

sedeh. 

sedeh.

jaik nya ngan tamek oh? sikpa. tamek mok ke KL udah, sik tamek ngaco nya agk.

tsk.

tamek syg nya

tamek syg nya 

tamek syg nya

sampe bila-bila.

:(

nya tetap kawan tamek. mun nya boring, nya call tamek ok? mun nya sikda orang nengan, nya call tamek ok? mun nya ke KL, nya call tamek ok ? tamek tunggu. tamek syg nya. gilak.


OK, i know this is not my usual style of writing, but when it comes to him, my heart torn apart. just when I thought he'll change, I was wrong.

HE NEVER CARE.

sikpa, nya tetap bestie tamek, sampe bila2 :')

mek sik lupak, jasa nya nan tamek dolok. masa ya, besar gila jasa nya nan tamek.

p/s : the subject is a HE.
p/p/s : HE IS NOT MY BOYFRIEND. just a long lost bestfriend that I adore. those who know me will understand how much I value friendship.

.....and I really wish he read this. tamek.rindu.titak. ;(



Photobucket

0 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting