Welcome!

Read at your own risk.

Thursday, October 20, 2011

aih.

entry dalam bahasa sarawak. sila pura-pura faham bagi yang tak faham.

sak alu ati ku ngenang. nang alu ter-aih aih kedirik ku tek. nang choyy

nakpa nama tek? sik bha, teringat balit kesah lamak. ala-ala nostalgia. time mensia ku gik bangan dolok marek eh. nang hado rupa dirik lok, kenak bodo orang laki.

ko tauk, aku ada gerek dolokk. gerek ku sik ensem p famousla. since nya tek kira macam banyak geng, banyak influence la tek nak. mula-mula mekduak kenal rah pesbuk bha, cam biasala tek nak, cinta muka buku bak kata najewa latep tek nak. dahya tek nak sik lamak kesah mekduak tek alu putus. ne tek ada benda aku tersalah cakap tek, lekakya tek nya alu nak lari lah tek. alu tek terbongkarlah perange sebenar miak laki ex aku tek.

duhal tek eh, aku dapat tauk nya ya sebenarnya sangat2 phobia dengan relation ship. nya ada commitment issue. means bila nya rasa hubungan ya dah terlalu serius nak, alu nya rasa mcm nak back out. nya sik ready utk monogamous relationship lah tek nak. aku tek dah terberik harapan indah ngn nya eh. sak ati.

tauk, kenak aku tangda teringat balit kesah aku ngn nya?

sebab sejak duak menjak tok, nama nya mala disebut2 kat home ku rah fb nun.

yah.

ne tek, bila ku nangga nama nya disebut alu la aku teringat kebodohan aku empun tek merik harapan ngn nya. yahh. alu sentap dirikempunku tek.

yalah tek. lainkali boh merik harapan nemena gilak eh, dikpun teringat2 sampe ke ritok nak.

alu sikda point agik benda nak dkerepak aku tok. daripada aku ngreco sikda sumber, better aku berenti nak oo?

yah. yajaktek. mupoklok. mekom.

0 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting