Welcome!

Read at your own risk.
Showing posts with label cuti. Show all posts
Showing posts with label cuti. Show all posts

Saturday, May 14, 2011

semalam blogger sakit, harini tuan rumah pulak yang sakit~

assalamualaikum~

huhu.

seharian semalam tak dapat nak bukak blogger.

under maintenance

kesian ya encik blogger, sakit~

itu semalam.

hari ni, tuan rumah blog ni pulak yang sakit. 

sakit tekak and demam.

haiz.

menimpa nimpa

baru nak sihat.

ala-ala jumping on my feet melompat2 kanak kanak riang

tapi gamaknya tak dapat

kena duduk atas katil~

well. cuti masih ada berbaki 3 bulan lebih.

banyak tuuuuuu~

taktau nak buat apa

tak disuruh kerja dah.

jadi guard kat rumah je.


taktau kenapa mama ngn babah x bagi kerja. sandi ooooohhhh.


well.

how have u guys been? lamaaaaaaaaaaaa dah tak jenguk blog. berhabuk habuk dah. story pun tak banyak nak disharekan.

oh ya oh ya.

lupa nak bagitau~~

18 Mei 2011 adalah tarikh sangat penting, ok?


anda semua kena ingat dan ingatkan nax juga~ hoho.

oleh itu, terimalah lagu dari nax :


**nampak sangat malas nye. ada jugak yang rajin buat lagu malas malas ni ye~~


till then, toodles~
Photobucket
 

Template by Best Web Hosting