Welcome!

Read at your own risk.

Tuesday, March 29, 2011

apa masalah kau lagi ni?

**sekali lagi entry ni dalam bahasa sarawak. please bare with me a little while.


sorry.

sekda entry churpy churpy ala ala senyum seindah suria.

semua entry suster ngengsot.

sakit atiku. sakit eh.

tauk ko?

sik ko tauk.

nok ditauk ko duit jak.

umorr ku ngan orang macam kau eh.

semua benda tok dah settle dah.

ko maseh nak ngungkit gk.

boleh sik?

pelik ku. mekorang semua mok benda tok siap cepat cepat. get things done no matter what. by hook or by crook we have to settle things. tok sebab ko sikmok byr RM20 ya, ko sanggup ngorek balit kerja nok dah siap, ambor balit, sak ko terlepas la? sak ko sikpayah disalahkan lah? aku sik kesah lah mun ko sikmok masok campor masalah mekorang tok. sikpa. ko dah dapat bahagian ko nak?

nang nyesal mena aku mintak dari ko eh. segal benda ya ko boleh besar besar kan. siktauk ku. apa masalah ko ngn aku? apa yang ko sikpuas hati???


bha, mun ko nak madah aku cmya camtok, SILAKAN. PADAHLAH. mun benda ya mena dapat memuaskan hati ko aku redha. yang penting i want this shit to get over with. rasa nak termuntah ku ngengon hal tok.

MAKSEH LAH OI U MADE MY DAY!

**sorry aku nyumpah. kbaibai.






Photobucket

0 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting