Welcome!

Read at your own risk.

Tuesday, August 16, 2011

bosan.

assalamualaikum.

bosan.

mesti korang yang bukak blog aku bosan kan sebab sejak dua menjak ni jarang pulak aku update. menci doh dengan diri sendiri sebab jarang dapat idea baek punya untuk update.

kadang2 tu aku bukak dah blogger ni, tapi bila nak create a post terus idea aku mati lepas tu bukak tab lain.

entahlah. kalau macam dulu macam2 benda aku nak cerita sampai tak cukup tanah.

sekarang?

hidup aku agak nak bosannya lah.

lagipun tenet tak berapa nak laju dan aku macam malas  nak upload gambar sebab laptop aku lambat tahap siput eksiden je. menci.

lagipun aku busy,

pfffffftttttt busylah sangat.

busy mengangkang kot. 

haish. taksampai 20 hari je lagi cuti aku tinggal. sedih lah.

nak tinggalkan rumah

next week adalah minggu terakhir puasa

dan kemungkinan besar minggu tersibuk aku

to tell you guys the truth, borang2 untuk masuk uni satu haram kejadah pun aku belum siapkan

tak beli lagi setem hasil 

tak buat lagi medical check up

tak fotostat lagi apa kebenda yang perlu difotostatkan

dah tabiat aku ni sukaaaaaaaaaa buat kerja last minit

tengah mengumpul semangat (kononnya) untuk aku buat semua benda tu

well nanti ada masa aku buat la segala check list yang patut yerrr.

malas ni masih menghantui.

bagi anda-anda yang ada ubat malas, sila kongsi ya!

notakaki : laksa sarawak yang aku janji nak buat utk ex-supervisor aku pun tak terbuat lagi. lame lah aku ni. -.-



Photobucket

1 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting