Welcome!

Read at your own risk.

Thursday, September 22, 2011

Akhirnya boleh tido lena...

It's the quarter after 1 
i'm all alone and i need you know...
said i wont call but i cant take it i need you need..
and i dont know why i cant do without..
i just need you now..

***

erk. lagu di atas hanyalah iklan.

tsk.

I MISS HOME.

c.c En.A

Alhamdulillah boleh dah tarik nafas lega kerana akhirnya langkah terakhir dalam fasa peminjaman wang PTPTN sudah pun selesai. segala dokumen sudah disahkan,disemak,diconteng,distapler,di-un-stapler,distapler balik, dicop, ditick dan akhirnya diterima oleh pegawai PTPTN. terima kasih akak PTPTN walaupun anda nampak tidak ada mood, terima kasih kerana tidak meninggikan suara kepada saya yang pantang ditinggikan suara ini. 

lepas ni dah boleh tido lena. takpayah fikir pasal yuran pengajian yang belum bayar, dan alhamdulillah duit makan boleh lah tampung sikit2. so mak abah takpayah bagi banyak sangat. huhu. tak nak fikir pasal kisah pembayaran balik. doa kat Allah, mintak2 habis je pengajian ni, nax dapat kerja yang bagus-bagus and dapat disiplinkan diri untuk bayar balik PTPTN tu. dah kita pinjam, takboleh nak mengeluh pasal bayar balik, kita dah tau apa risk untuk pinjam PTPTN ni, kita dah sign, so apa pun complication lepas ni, kita kena terima. we're the one who put ourself to any complications come after the agreement. so, nak marah-marah ke apa bende ke tak payahlah. bayar je la.. dah kita pinjam kan. lumrah la, duit yang pinjam-pinjam ni susah sikit la procedure nya kan? lain lah duit yang kita EARN sendiri. memang senang hati la nak pegang dan dapatkan. tak payah nak lalui proses-proses susah macam ni. yang penting RAJIN dan USAHA.

hmm. Ya Allah, syukran jazilan. Alhamdulillah. Ya Rahman, Ya Rahim, terima kasih sebab mempermudahkan urusan nax. perjalanan proses penghantaran dokumen berjalan dengan lancar, dengan sedikit pembetulan je. Ya Allah, terima kasih.

En.A, terima kasih atas kesabaran anda melayani karenah nax yang moodswings pagi tadi. terima kasih, sebab faham dan sentiasa berdiri di belakang saya. thanks for the effort to make me smile. I'm sorry. I LOVE YOU SAYANG.



TERIMA KASIH.



Photobucket

0 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting