Welcome!

Read at your own risk.

Thursday, November 24, 2011

sakit

assalamualaikum

saya jarang sakit hati. walau seteruk mana pun orang memaki saya, saya jarang simpan dalam hati. dan saya jarang terasa.terutama sekali bila ia melibatkan dia.

tapi sekarang saya sakit hati. sakit hati yang teramat sangat.

fahamilah, saya tak nak sakit hati macam ni dengan awak. kalau boleh saya tak nak rasa sakit hati dengan awak.

sekarang ni, sakit hati saya terlalu membuak buak, saya tak boleh nak kawal dah. sakit sangat.

apa pun penjelasan awak, hakikatnya, saya taknak dengar. saya tak mahu dengar. saya tak ingin mendengar apa apa dari awak, bukan sekarang. sebab saya sangat sakit hati.

dan untuk kali ini, sila beri peluang untuk saya sakit hati. sebab saya dah puas dipijak dan saya dah puas merasa perasaan tidak dihargai.

bila awak buat saya rasa macam tu, (tidak dihargai), sangat sakit, sangat sangat sangat sakit.

sekarang, saya nak awak tau hati saya sangat sakit, dan saya tak nak dengar apa apa lagi.

saya dah peduli. dan sekarang saya taknak peduli lagi.

maaf.

oh. saya tak perlu minta maaf.

sekian.

0 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting