Welcome!

Read at your own risk.

Thursday, January 26, 2012

semasema.

assalamualaikum

Naz sometime rasa sangat pelik. kenapa? sebab, haritu sebelum ke KL, naz terpaksa meredah hujan lebat dengan payung yang seciput dan juga beg yang gedabak dari Blok C2 ke KK4. it takes me merely 20 minutes drenched in rain just to reach the bus stop. and i survived, with no fever coming after.

yesterday was raining too. and i was partly drenched, just a little bit terkena hujan. dan hari ini saya demam. saya semasema, saya terseksa.

rasa nak menyumpah tapi lepastu hati cepat-cepat kata, SAKIT ITU PENGHAPUS DOSA. Alhamdulillah, kau beri aku peluang untuk meratapi kekhilafanku, ya Allah.

dan hari ini berlalu dengan kenangan indah, menghabiskan sepetang khamis bersama kawan2 lama dan sudah pasti mereka adalah 2 orang rakan karib yang walau jarang contact, tapi tetap consider sebagai BFF. hehe. Wanie && Fizam. my 2 childhood friends, one of my friend that i can rely to.

we talk a lot. seriously, things have changed a lot since i was gone. people changed, that is something i am now very sure about.

sigh. maybe i am too has changed, who know?

0 gossip gossip:

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting