Welcome!

Read at your own risk.

Sunday, January 01, 2012

stalking~

assalamualaikum

haii. lama dah sebenarnya naz tak buat kerja stalking stalking ni. tadi, call mr.A, hp dia off. send message, tak delivered jugak. berkali2 jugak la try, tak jugak on. okfine. mungkin dia tertido and hp dia habis battery. biasalah tu.

tapi kan, one brief moment, naz tetiba rasa risau, tiba2 paranoid, kalau apa2 jadi kat dia? jarang lah dia off hp macam tu. kalau tertido tak angkat call, memang biasa, selalu sangat silentkan hp. tiba2 rasa cuak. aduhh. risau sangat sangat. dan saat itulah, antara saat2 yang sebelum ni, saat yang dah lama naz tak rasa, saat naz rasa naz takut sangat kehilangan dia.

apa yang naz nak buat kalau dia takda? sapa nak dengar naz mengamuk, merepek, karaoke dan sebagainya? kat siapa naz nak luah apa yang terpendam kat hati ni? beban perasaan, sakit hati, kecik hati naz ni? siapa lagi yang naz nak marah tanpa sebab? siapa lagi yang sanggup dengar naz merepek tanpa henti? dengan siapa naz nak letak harapan, yang akan dengar impian-impian naz yang mengarut, mimpi-mimpi malam naz yang entah apa-apa?

*oh dangg, i'm crying a river right now. seriously air mata jatuh tak berhenti*

naz selalu cakap, naz tak percaya sangat dia. lelaki, mana boleh percaya sangat sekarang? naz dah puas dipermainkan, blog ni jadi saksi, sakit hati naz sebab lelaki. yalah, mudah sangat percaya. tapi, sebenarnya, naz sangat percayakan dia. kalau naz ada 100 juta ringgit, dalam banyak2 orang kat dunia ni, naz akan bagi dia untuk simpan. kalau naz ada rahsia yg memalukan, naz akan bagitahu dia.

kalau dia takda, apalah naz nak buat? naz tak boleh bayangkan pun! tak boleh bayangkan tanpa menitiskan air mata.

mesti pelik bangun tidur esoknya, tiada misscall mahupun sms dari dia. like, super pelik. sangat.

mesti pelik bila nak tidur, tak dengar suara dia. like, tak boleh tido.

mesti pelik bila ada something interesting berlaku, dia takda untuk dengar semua cerita2 tu.

mesti pelik bila ada something worst berlaku, dia takda untuk dengar semua exaggeration tu.

sangat pelik.

dan brief moment itulah yang buat naz terdetik untuk bukak fb profile dia. i have the password. so yeah, i dont hack, i just log it in using the password. duhh.

bukak semua2 inbox. lama da naz tak stalk. last time stalk bulan 11 kot. huhu. bila stalk balik, tengok inbox dia dengan ida, bestie naz.

well, sayang, sorry buat awak rasa macam tu. memang, kadang2 saya akan rasa cuak, takut dsbg. awak, kahwin tu bukan benda kecik, saya perempuan, hidup saya akan berubah lepas ni. saya tak nak nanti, saya jadi isteri yang nusyuz. bukan senang nak jadi isteri yang solehah, dengar cakap suami, especially orang macam saya yang memang keras kepala. it takes time for me. dan ada masanya saya memang rasa macam we are moving too fast. kita baru kenal setahun lebih, sayang, and we're in a relationship for less than a year. saya takut, saya tak mampu untuk jadi isteri yang solehah, tu je.

saya harap awak faham. percayalah, saya sayang awak, sangat!

p/s : entry pertama tahun 2012 dah jiwang2. haiz. ni semua awak punya pasal la ni!

1 gossip gossip:

ztie said...

haih.. nak kawen dah ka ktk tok sayang? hehehe

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting