Welcome!

Read at your own risk.

Wednesday, March 30, 2011

DUNIA AKHIRAT, BAIK BURUK, KAU KAWAN AKU.

aku tak pernah menyesal, sikit pun, panggil kau kawan aku.

dunia akhirat.

sampai mati.

sampai kat liang lahad nanti.

bila Allah tanya siapa kau.

aku akan jawab "kawan aku."

"kawan aku" 

sampai mati. sampai mati.

walau kau jahat dengan aku.

walau aku ditikam dari belakang.

walau kau sakitkan hati aku.

walau kau buat aku macam macam.

kau tau?

hari ni, walaupun senyum aku seindah suria.

churpy churpy ja aku masuk bilik mesyuarat tu tadi.

terang benderang ekspressi yang aku bagi.

bila aku tegur kau.

kau buat muka macam tu.

hati aku hancur macam mentol lampu jatuh kat lantai.

berkecai jo.

berkecai habess.

aku tak kisah.

dengan siapa.

siapa dia.

atau bagaimana.

aku tegur, 

sebab kau kawan aku. 

KAWAN AKU.

aku taknak kau terus tenggelam.

aku sayang kau.

kau KAWAN aku.

aku rasa aku perlu tegur.

dan bila kau bagi respon yang macam tu.

kecewa gila aku.

kau bukan lagi kau yang aku kenal.

semalam, aku kenal kau.

hari ni

aku dah tak dapat nak kenal kau lagi.

360 darjah kau pusing.

itu pilihan kau

aku takdapat nak redha.

aku dah cuba.

aku dah cuba.

tapi takpa.

silakan layan aku sebagaimana kau selesa.

walaupun itu bererti kau tak layan aku langsung.

yang penting

di hati aku.

kau masih KAWAN aku.

dan selamanya

akan jadi

KAWAN aku.

:')

2 gossip gossip:

ztie said...

sikpa deng... mun musuh di layam sahabat pun mmg dh rahmat

naxirahShiitake said...

huhu. yalah. sabar jak kamek kak

Post a Comment

ha! melawan.

 

Template by Best Web Hosting